F25G
JESZCZE LŻEJSZY. JESZCZE BARDZIEJ WYTRZYMAŁY.
Legendarny, dwucylindrowy, 4-suwowy silnik zaburtowy Yamaha F25 teraz jest o 25% lżejszy! Otwórz przepustnicę nowego F25, a natychmiast doświadczysz efektów innowacyjnych rozwiązań technicznych Yamahy, które zapewniają osiągi typowe dla dużego silnika, doskonały stosunek mocy do wagi oraz wyjątkowo niskie zużycie paliwa.
Najnowszy F25 został wyposażony w dwie podkładki do transportowania go na boku lub tylnej części, jeszcze wygodniejsze uchwyty do przenoszenia i bezakumulatorowy elektroniczny układ wtryskowy (EFI). Silnik jest też w pełni kompatybilny z naszymi cyfrowymi wskaźnikami sieciowymi.
Możliwość regulacji oporu sterowania za pomocą pojedynczej dźwigni, nowe, szerokie mocowanie silnika, wysokowydajny alternator oraz dodatkowe opcje zróżnicowanych obrotów przy trollingu, systemu antykradzieżowego Y-COP i szerokozakresowego systemu regulacji kąta nachylenia i trymu Power Trim & Tilt czynią z F25 silnik pierwszego wyboru.
SPECYFIKACJA
Typ silnika | 4-suwowy | |
Pojemność | 432cm³ | |
Liczba cylindrów/układ | 2/Rzędowy, SOHC | |
Wydajność mocy (średnie obroty) | 18.4 kW / 6,000 obr./min | |
Średnica x skok tłoka | 65.0 mm x 65.1 mm | |
Pojemność zbiornika paliwa | oddzielnie, 25litrów | |
Pojemność miski olejowej | 1.1litrów | |
Zakres roboczy przepustnicy | 5,000 - 6,000 rpm | |
System wyprzedzenia zapłonu | CDI | |
Układ rozrusznika | Elektryczny/ Ręczny, Manual (MH), Electric (E, ET) with Prime Start™ | |
Przełożenie przekładni | 2.08 (27:13) | |
Zalecana wysokość pawęży łodzi | S424 mm L:551mm | |
Masa na sucho z śubą napędową | F25GMHS: 57.0kg,F25GMHL: 59.0kg,F25GES: 56.0kg,F25GEL: 58.0kg,F25GETL: 64.0kg,F25GWHS: 60.0kg,F25GWHL: 62.0kg | |
System kontrolny | Remote control (E, ET), Rumpel (MH + WH) | |
Sposób trymowania i podnoszenia | Power Trim & Tilt (ET), Ręczny tilt (MH, E + WH) | |
Cewka prądowa / alternator | 12V -16A | |
Śruba | Standard, Opcja |