F6C
PORĘCZNY I PROSTY W OBSŁUDZE
Ten przemyślany silnik przyciąga oko swoją stylową linią i zapewnia moc pozwalającą na bezpieczną eksplorację wód. Łatwy w przechowywaniu jest lekki i wygodny do przenoszenia z lądu na pokład łodzi.
W tym celu został wyposażony w duży uchwyt do transportu i wbudowany zbiornik paliwa. System zapłonu CDI Yamahy zapewnia zawsze bezproblemowy rozruch. Niskie zużycie paliwa, proste elementy sterujące i niski poziom hałasu oraz drgań – wszystko to dostajesz w standardzie wraz z niezawodnością, którą gwarantuje Yamaha.
Silniki F6 są doskonałym rozwiązaniem dla rodzin, które chcą aktywnie spędzać czas nad wodą. To również interesująca propozycja dla właścicieli jachtów, którzy chcą doposażyć jednostkę w dodatkowy napęd pomocniczy.
SPECYFIKACJA
Typ silnika | 4-suwowy | |
Pojemność | 139cm³ | |
Liczba cylindrów/układ | 1, OHV | |
Wydajność mocy (średnie obroty) | 4.4 kW / 5,000 obr./min | |
Średnica x skok tłoka | 62.0 mm x 46.0 mm | |
Pojemność zbiornika paliwa | 1.1litrów(Built-in fuel tank) or optional seperate fuel tank | |
Pojemność miski olejowej | 0.6litrów | |
Zakres roboczy przepustnicy | 4,500 - 5,500 rpm | |
System wyprzedzenia zapłonu | CDI | |
Układ rozrusznika | Ręczny | |
Przełożenie przekładni | 2.08 (27:13) | |
Zalecana wysokość pawęży łodzi | S435 mm L:562mm | |
Masa na sucho z śubą napędową | F6CMHS: 27.0kg,F6CMHL: 28.0kg | |
System kontrolny | Uchwyt rumpla | |
Sposób trymowania i podnoszenia | Ręczny | |
Cewka prądowa / alternator | 12V -6A*opcjonalnie | |
Śruba | W komplecie |