FT8G
ZAPRZĘGNIJ DO PRACY FT8 – NASZ SILNIK O DUŻEJ SILE CIĄGU
Jeżeli potrzebujesz odpowiedniej mocy i precyzyjnej sterowności, wybierz silnik z serii FT. Jednostki te wyróżniają się minimalnym poziomem hałasu i drgań oraz bardzo niskim zużyciem paliwa.
W serii FT zastosowano opatentowane śruby Yamaha Dual-Thrust, które zapewniają pełny ciąg do przodu i wstecz, ułatwiając manewrowanie ciężkimi łodziami. Lekki model FT8 to wygodna w użyciu, w pełni przenośna jednostka wyposażona we wbudowany uchwyt transportowy.
Wersja FT oferuje takie same parametry techniczne i zalety jak popularna jednostka F8, ale daje jeszcze więcej możliwości. To doskonały silnik o dużej mocy, który nigdy Cię nie zawiedzie.
SPECYFIKACJA
Typ silnika | 4-suwowy | |
Pojemność | 212cm³ | |
Liczba cylindrów/układ | 2/Rzędowy, SOHC | |
Wydajność mocy (średnie obroty) | 5.9 kW / 5,500 obr./min | |
Średnica x skok tłoka | 56.0 mm x 43.0 mm | |
Pojemność zbiornika paliwa | oddzielnie, 12litrów | |
Pojemność miski olejowej | 0.8litrów | |
Zakres roboczy przepustnicy | 5,000 - 6,000 rpm | |
System wyprzedzenia zapłonu | CDI | |
Układ rozrusznika | Manual (MH), Electric (E, EP) | |
Przełożenie przekładni | 2.92 (38:13) | |
Zalecana wysokość pawęży łodzi | L552 mm X:620mm | |
Masa na sucho z śubą napędową | FT8GMHL: 43.0kg,FT8GMHX: 44.0kg,FT8GEL: 44.0kg,FT8GEX: 45.0kg,FT8GEPL: 49.0kg | |
System kontrolny | Tiller handle (MH), Remote control (E, EP) | |
Sposób trymowania i podnoszenia | Manual Tilt (MH, E), Power Tilt (EP) | |
Cewka prądowa / alternator | 12V -6A*opcjonalnie** | |
Śruba | W komplecie |